Bliv optaget i vores facebookgruppe

Meld dig ind i Facebookgruppen

Vi har både en facebookgruppe med 5.304 medlemmer og en facebookside med 3.891 følgere – meld dig ind i gruppen og følg siden – til højre.

Opdateret den 6. januar 2021.

KV17 Hørsholm

AlternativetCamilla Dolberg SchmidtJa
VenstreDesiree K. LarsenJa
VenstreErik WetcheJa
VenstreOluf Berg RavnJa
VenstreSøren Glavind RasmussenJa
KonservativeCharloltte KirchheinerNej
KonservativeMorten SlotvedNej
KonservativeSøren Christian SvenningsenNej
Kristen DemokraterneStig GrenovNej
Liberal AllianceStine DarmerNej
Nye VejeIb Lunde RasmussenNej
RadikaleAnne WeikouffNej
RadikaleAnne WeinkouffNej
RadikalePeer Henrik Tidemand-PeterssonNej
SocialdemokratietMarcus GuldagerNej
VenstreAnne EhrenreichNej
VenstreAnnette WienckenNej
VenstreKristian N. JensenNej
KonservativeMaj Allin Thorupved ikke
Nye BorgerligePeter Thestrupved ikke
SocialdemokratietSvend Erik Christensenved ikke
VenstreBenedickte Obelitzved ikke
VenstreJørgen Eirfeldtved ikke

Ib Lunde Rasmussen, Nye Veje

Den nordlige del af ring 5 etableres kun af hensyn til Femernforbindelsen som er et politisk taberprojekt af store dimensioner. Forhåbentligt bliver det snart stoppet og så dør ring 5 af sig selv

Anne Ehrenreich, Venstre

Korridoren kan først nedlægges, når det er afgjort, hvor de alternative ruteføringer skal gå. 

Peter Thestrup, Nye Borgerlige

Nye Borgerlige i Hørsholm har som mærkesag, at få lavet en mere langsigtet byplanlægning med visioner for hvordan Hørsholm skal se ud om 30 år, så byudvikling ikke fortsat skal ske så sporadisk. I den forbindelse vil vi søge at sikre beskyttelse af de få tilbageværende lommer af grønt miljø, der er med til at gøre Hørsholm så smuk og attraktiv at bo leve i. I forvejen er Hørsholm den tættest bebyggede kommune i Nordsjælland.

 Marcus Guldager, Socialdemokratiet

Nordsjællands smukke natur er bevaringsværdig. Hørsholm er i forvejen yderst tætbeboet, så vi skal passe på de grønne arealer, som vi har.

Camilla Dolberg Schmidt, Alternativet

Der er meget forurening, som kommer af at folk holder i kø på motorvejen (tomgang). Hvis vejen kan anlægges uden at skade naturen, kan det godt være en god ide.

 Erik Wetche, Venstre

Vores infrastruktur er alt for dårlig   Måske en anden løsning end ring 5  Men den er der jo  Udbygning af Helsingør motorvejen kom i gang alt for sent  Se på bilkøerne morgen og aften  Til og fra København 

 Jørgen Eirfeldt, Venstre

Ring 5 må ikke ødelægge vores naturskønne arealer

 Benedickte Obelitz, Venstre

Jeg tænker, at man må kunne skjule store dele af ring 5 med tuneller – selv om, at det er dyrt. Vi må have nogle fonde på. Jeg er ikke inde i, hvor den vil gå ud over naturen og mennesker, men de/den skal prioriteres. Man skal vel også tænkr på, at der var megen modstand imod Storebæltsbroen i sin tid, og nu er vist alle positive omkring den.

 Stig Grenov, Kristendemokraterne

Har selv været medlem af foreningen, men havde i håb om at sagen blev afsluttet for nylig valgt ikke at gentegne mig.

Følg Nej til RING 5/SYD (2 sider)